duminică, 28 octombrie 2007

Bagabondu' la cumparaturi!



I'm back... big as a lot and twice as ugly... :)

Hai sa vedem cate fete imi citesc blog-ul... ia ziceti, fetele, care e cea mai buna solutie pentru a te pune pe picioare dupa o perioada infecta rau... cu gripa si teste care mai de care mai suspecte?

Exaaaact.... SHOPPING! Iar pe aici prin Porto, shopping-ul mai are un prefix, NORTESHOPPING, cel mai mare complex de shopping de aici. Daca vreti puteti sa il Google-uiti.

Sa le spuna cineva celor de la ASE sa bage bursa mai tarziu... :)), nu de alta, dar mai ca imi venea sa sparg jumatate din bursa ieri prin Norte. Pana la urma m-am hotarat sa imi iau doar o caciula... ah, si niste pantaloni. Atat!

Ah, am gasit si KFC-ul local. Ceva mai scump ca in Romania, dar, hei, aici salariul minim e de vreo 3 ori cat la noi asa ca e de inteles sa fie si puiu' mai scump nu? Doar ca aici baietii au contract cu CocaCola, nu cu Pepsi, din pacate. Ah... si nu au minunatia aia de sos de usturoi. Daca le ceri sos de usturoi iti dau un Heinz rasuflat.

In rest... ca orice mall... magazine multe... preturi pentru toate tipurile de carduri... si agitatie.... muulta agitatie.

Gataaaa... ajunge ca urla dupa mine testele de saptamana viitoare sa nu le abandonez...

Ciao!

2 comentarii:

Madalina spunea...

absenta sosului de usturoi in KFC-ul irlandez a fost o veste foarte proasta si pentru mine. cred ca trebuie sa ii invatam :)un obicei local:) bafta in continuare

Vicky Olteanu spunea...

damn it!!! cate teste ai de dat??? baftaaaa!!!